+420 597 575 211

Pro dodavatele

Svým partnerům z řad farmaceutických firem nabízíme široký rozsah služeb, které zahrnují moderní skladování a špičkovou distribuci díky vlastní dopravě a dlouhodobě vyvíjeného vlastního know-how. Nabízíme nadnárodní řízení smluvních vztahů, výrobu v rozsahu úpravy sekundárního obalu, logistiku klinických studií a další služby. Jsme otevřeni další spolupráci a projektům.

Základní informace

  • Aktuálně zajišťujeme skladování více než 18.000 unikátních léčiv, zdravotnických prostředků, veterinárních produktů a kosmetiky ve více než 20 000 m2 vlastních skladových prostorách a nabízíme kompletní řízení fyzického toku zboží a zásob
  • Každý sklad je vybaven automatickou linkou a oddělenými zónami pro příjem a skladování (běžný režim, teplotně citlivé zboží, opiáty a velkoobjemové zboží) a skladové operace jsou vyřizovány skrze moderní mobilní terminály
  • Sklady jsou dále vybaveny generátorem pro případ výpadku proudu, protipožárním systémem a bezpečnostním alarmem a jsou nepřetržitě monitorovány klíčové parametry jako jsou teplota a vlhkost
  • Dopravu zajišťujeme skrze naši sesterskou společnost Lektrans, s.r.o., která disponuje 150 dodávkami s měřením teploty a GPS a 8 nákladními vozidly, které mohou být plně teplotně regulovány.
  • Dále nabízíme služby přebalovny – výměna krabičky, přibalení dárků, kompletace prodejních balení (*tyto služby poskytujeme skrze sesterskou společnost Galmed, a.s.)

Nabídka služeb

  • Skladování a distribuce registrovaných léčiv, doplňků stravy, terapeutické kosmetiky, zdravotnického materiálu do všech lékáren a nemocnic 2x denně, 6 dní v týdnu pod celé ČR
  • Individuální dovozy neregistrovaných léčiv
  • Dovoz léčiv na základě registrace Specifického léčebného programu schváleného Ministerstvem zdravotnictví ČR
  • Skladování a základní cross docking
  • Provoz konsignačního, komisního a celního skladu
  • Provoz virtuálních skladů, prodej na jménem výrobce nebo dodavatele, pre-wholesale
  • Marketingová podpora nových, sezónních produktů
  • Možnost využití call center a obchodních zástupců
  • Nastavování smluvních cen, rabatových akcí
  • Zajišťování prodejních hlášení
  • Emergency dodávky – pro potřeby urgentních dodávek život zachraňujících produktů mimo běžnou pracovní dobu, je na vybraných skladech držena 24 hodinová hot-line. Produkt je do zařízení, které ho urgentně potřebuje, dodán do 3 hodin od vznesení požadavku.

Systém kvality

  • V souladu s požadavky mezinárodní normy ISO 9001:2000 má akciová společnost PHARMOS vytvořen a zaveden zdokumentovaný integrovaný manažerský systém pro činnosti spojené s nákupem, skladováním a prodejem léčiv, léčivých přípravků a zdravotnického materiálu. Tento systém bude Společnost trvale udržovat a zlepšovat.
  • Procesy potřebné pro QMS jsou identifikovány a aplikovány na celou organizaci.
  • Jednotlivé procesy jsou podrobně popsány v příslušných směrnicích QMS.
  • Certifikováno BUREAU VERITAS
  • Jsme držitelem oprávnění správné distribuční praxe (GDP) a dalších certifikátů:

 


  • ISO 9001:2016

  • ISO 50001:2019

  • Povolení k distribuci léčivých přípravků

  • Certifikát správné distribuční praxe pro distributora léčiv

  • Povolení k zacházení s návykovými látkami a přípravky

  • Povolení k distribuci veterinárních léčivých přípravků

Chcete se stát naším partnerem?
Napište nám.

Zpráva byla odeslána